Op werkdagen vóór 12.00 besteld ♥ zelfde dag verzonden!

Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Garantie

Wij van Toptraktaties zijn trots op onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er een artikel kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal Toptraktaties kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Soms kan het gebeurde dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken. Dit kun je doen door te mailen naar info@toptraktaties.nl of te bellen met 06-30201714. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van toptraktaties.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 221 reviews.